Donatie zegen

anna at glpak.ru anna at glpak.ru
Sun Apr 4 06:57:20 UTC 2021

Mijn naam is Sheryll Goedert (Managing Member van Vacation Life LLC). ik
ben de winnaar van de Powerball-jackpot van $ 396,9 miljoen. Ik won op 29 jan.
2020.

Dit winnen is een zegen, dus hebben we besloten om iets terug te doen voor de samenleving
wat betekent dat we u officieel laten weten dat u bent geweest
geselecteerd als een van de begunstigden van 2020 VACATION LIFE LLC Social
Verantwoordelijkheidsprogramma voor geldhulp.

Uw e-mailadres is willekeurig gekozen door het Topaz Ballot System.
U heeft de som van $ 1.500.000 USD ontvangen van VACATION LIFE LLC. ik
Ik hoop alleen dat je anderen om je heen kunt helpen. E-mail me op (sheryll at goerdert.com) voor meer informatie over het verkrijgen van het
geschonken bedrag