Toto je moje poslední vɑrování Driverdev Devel!

Aʼnonymní Hʌcker lina906 at unpitiably.parpen.xyz
Tue Sep 10 09:48:16 UTC 2019

POSLEDNÍ VAROVÁNÍ driverdev-devel at linuxdriverproject.org!

Máte konečnou příležitost zachránit svůj
společenský život - já si srandu !!

Dávám vám posledních 72 hodin, abych provedl platbu,
než pošlu vίdeo s vaší ʍasturbací všem svým
přátelům a spolupracovníkům.

Naposledy jste navštívili Ƿornografickou stránku s
mladými teenagery, stáhli jste a automaticky nainstalovali
Şpyware, který jsem vytvořil.

Můj program zapnul fotoaparát a zaznamenal akt vaší
ʍasturbace a vίdeo, které jste sledovali při ʍasturbování.
Můj software také stáhl seznam e-mailových kontaktů
a seznam vašich přátel na Facebooku ze zařízení.

Mám oba- Driverdev Devel.mp4 - s vaší ʍasturbací
a soubor se všemi kontakty na pevném disku.

Jste velmi zvrhlí!

Pokud chcete, abych odstranil oba soubory a uchoval vaše
tajemství, musíte mi poslat platbu Bitcoinem.
Dávám vám posledních 72 hodin na převod prostředků.

Pokud nevíte, jak s Bitcoinem platit, navštivte
Google a hledejte - jak nakupovat bitcoin.

Okamžitě odešlete na tuto
adresu Bitcoin 50.000 CZK = 0.2085672 BTC:

3KZwNMZWgtpSYPSYsxBPeux8rdYNZNjYMS

(zkopírujte a vložte)

1 BTC = 240.120 CZK právě teď, takže odešlete přesně 0.2085672 BTC
na výše uvedenou adresu.

Nesnaž se mě podvádět!
Jakmile otevřete tento e-mail, budu vědět, že jste jej otevřeli.

Tato adresa Bitcoinu je propojena pouze s vámi, takže budu
vědět, zda jste odeslali správnou částku.
Když zaplatíte v plné výši, odstraním oba
soubory a deaktivuji software.

Pokud platbu neposíláte, pošlu vaše vίdeo s ʍasturbací všem
přátelům a spolupracovníkům ze seznamu kontaktů,
který jsem si stáhnul.

Zde jsou opět platební údaje:

Odeslat:

0.2085672 BTC

této adrese Bitcoin:

3KZwNMZWgtpSYPSYsxBPeux8rdYNZNjYMS

(zkopírujte a vložte)

Můžete navštívit policii, ale nikdo vám nepomůže.
Vím, co dělám.
Nežiji ve vaší zemi a vím, jak zůstat anonymní.

Nesnažte se oklamat mě - budu vědět okamžitě - můj Şpysoft
nahrává všechny webové stránky, které navštívíte,
a všechny klávesy, které stisknete.
Pokud ano - pošlu tento ošklivý záznam všem,
koho znáte, včetně vaší rodiny!

Nepodváděj mě! Nezapomeňte na hanbu a pokud
tuto zprávu ignorujete, váš život bude zničen.

Čekám na vaši platbu Bitcoinem.

Aʼnonymní Hʌcker

P.S. Pokud potřebujete více času na nákup a odeslání BTC,
otevřete svůj poznámkový blok a napište - 48H ++ - a uložte.
Tímto způsobem mě můžete kontaktovat.
Uvažuji o tom, že vám ještě 48 hodin před odesláním vίdea
vašim kontaktům, ale pouze tehdy, když vίdím,
že se opravdu snažíte koupit bitcoin.

Jsme anonymní.
My neodpouštíme. Nezapomínáme.
Očekávejte nás.