HADIAH BONUS KHAS TAHUN BARU.

Nestle at osuosl.org Nestle at osuosl.org
Sun Mar 13 13:57:12 UTC 2016


Nestle (Malaysia) Berhad
22-1, 22nd floor, Menara Surian
No. 1, Jalan PJU 7/3
Mutiara Damansara 47810
Petaling Jaya
Selangor, Malaysia.


HADIAH BONUS KHAS TAHUN BARU.

Kami berasa sukacita untuk memaklumkan kepada anda nantikan siaran keputusan Hadiah Bonus Nestle(Malaysia) Berhad khas yang diadakan pada 1st Mac 2015. Alamat e-mel anda berkhidmat untuk Tiket nombor: 2031559270 yang secara automatik dipilih oleh kami System(CBS) suara komputer yang menjadikan anda salah seorang pemenang bertuah sepuluh tahun ini promosi loteri dalam talian. Oleh itu, anda telah diluluskan untuk bayaran sejumlah RM 95,000.00 (sembilan puluh lima ribu Ringgit Malaysia) dalam bentuk wang tunai yang dikreditkan ke rujukan fail nombor: NMB/735413190/1A7.

Promosi ini adalah ditaja oleh Ketua pejabat Nestle(Malaysia) Berhad. Ini adalah untuk membolehkan pelanggan kita dihormati fokas kepada kami produk yang baik. Semua pemenang akan dipilih melaluisistem pengundian berkomputer yang diambil daripada 500,000 pengguna e-mel di seluruh Asia Pasifik zon sebagai sebahagian daripada Program Bonus Khas. Sila ambil perhatian bahawa
kerana campuran sehingga beberapa nama-nama dan alamat, kami menasihatkan supaya anda menyimpan maklumat memenangi sulit sehingga tuntutan anda diproses dan dana anda dihantar kepada anda.Ini adalah sebahagian daripada langkah-langkah keselamatan untuk mengelakkan daripada mendakwa double atau peserta tidak berasas atau impersonators yang mengambil kesempatan daripada program kami. Untuk membuat tuntutan anda, anda dikehendaki menghubungi Pengurus Tuntutan kami dengan butir-butir di bawah.

Nestle (Malaysia) Berhad tuntutan Pengurus;
** Hubungi nama: Salim Ramli
** Hubungi e-mel: neslte-salim at outlook.my

Anda dikehendaki untuk memberikan maklumat yang berikut diperlukan untuk memproses kemenangan anda kepada Pengurus Tuntutan anda:

1. penuh nama:
2. hubungi Alamat:
3  tarikh lahir:
4. nombor:
5. pekerjaan:
6. lelaki/perempuan:
7: e-mel peribadi:

Nota: Bahawa ini bukanlah satu penipuan sebagai maklumat peminat semua akan dirahsiakan dan juga tahu bahawa kemenangan mesti dituntut pada masa kerana kegagalan untuk berbuat demikian boleh membawa kepada tidak layak.

Tahniah sekali lagi daripada seluruh kakitangan dan pengurusanNestle(Malaysia) Berhad.

Salam ikhlas,

Muhammad Salina Norman
Pengurus jenama kanan
Nestle (Malaysia) Berhad
MAKANAN YANG BAIK, KEHIDUPAN YANG BAIK

---
This email has been checked for viruses by Avast antivirus software.
https://www.avast.com/antivirus



More information about the devel mailing list