MY GOOD FRIEND!

Michele Roca michele.rocca at cacciatoritrentini.it
Wed Mar 27 07:58:36 UTC 2013

I am Barrister Werner Erich Zeller; I need your sincere partnership in
transferring the sum of 15,000,000.00 EUR The details await you as you
reply!

please! Call +44 702 409 0820 (office)

--
Ich bin Barrister Werner Erich Zeller, ich brauche eure aufrichtige
Partnerschaft intransferring die Summe von 15.000.000,00 EUR auf Ihr

bitte! Rufen Sie +44 702 409 0820 (Büro)